Rendelési segédlet
Hogyan tudsz rendelni?
- Van egy jó hírünk: nem szükséges regisztrálnod ahhoz, hogy rendelni tudj tőlünk. Tudjuk, hogy mennyire bosszantó tud lenni új vagy akár visszatérő vásárlóként, hogy regisztrációhoz kötik a vásárlást. Nálunk erre nincs szükség! :)
- Miután megnézted a termékeket, csak helyezd azokat a kosárba, amiket szeretnél megvásárolni.
- Az oldal jobb felső sarkában fognak megjelenni a kosárba helyezett termékeid. Hogy könnyebb legyen számodra, a kosár ikon fogja mutatni, hogy hány terméket sikerült belehelyezned.
- Hogy még inkább segítsük a vásárlási folyamatot, fel fog ugrani egy link, melyre, ha rákattintasz, akkor meg tudod tekinteni a kosár tartalmát, és ki tudod törölni az X gombbal a felesleges terméket. Nem mellesleg itt könnyedén tudsz a mennyiségen is változtatni.
- De mi van akkor, ha épp nem akarod kifizetni a kosárba helyezett termékeket? El kell rohannod, vagy csak vacillálsz még rajtuk? Semmi probléma! Térj vissza bármikor a webshopunkba és nézd meg a kosarad! Tádám, ugyanúgy a kosaradban maradnak a választott termékek! :)
- A kosaradon belül a Pénztár gombra kattintva tudod megadni a szállítási adatokat és kiválasztani a kívánt fizetési módot.
Milyen fizetési módok közül választhatsz?
- Banki átutalás (figyelj, kérlek a megfelelő közleményre: Neved, rendelés azonosító)
- Bankkártyás fizetés
Hogyan történik a kiszállítás?
Bármilyen fizetési módot is választasz, az általad kiválasztott Magyar Posta Zrt. fogja kiszállítani a megvásárolt terméket/termékeket a számla rendezését követően. Ez alól kivétel a díjmentes Szigetszentmiklóson belüli kiszállítás.
Mennyi idő múlva kapom meg a terméket/termékeket?
Igyekszünk mihamarabb összeállítani a megrendelt termékeket, azonban előfordulhat - például ünnepek előtt-, hogy annyi megrendelést kapunk, hogy csak 2-10 munkanap alatt tudjuk teljesíteni a szállítást.
Mit csinálj, ha nem az általad megrendelt terméket szállították ki vagy sérült állapotban kaptad kézhez?
Ebben az esetben kérjük, ne vedd át a terméket! Amennyiben az átvételt követően szembesültél az adott problémával, küldd vissza a hajtitapi.hu észére a Magyar Posta Zrt. segítségével. Címünket a számlán vagy a webshop alján találod. A visszáru szállítási díját ebben az esetben átvállaljuk!
Javasoljuk, hogy mindenképp olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket, amely a rendeléssel és az oldal használatával kapcsolatos egyéb, fontos tudnivalókat tartalmazza!
Egyéb fontos tudnivalók:
Lehetőleg ne tegyél bútort a szőnyegre, mert eldeformálódhat, valamint vigyázz, hogy éles tárgy se érje, mert felszakadhat a szivacs felülete!
Csomagolás:
Nagy gondot fordítunk arra, hogy ne sérüljenek szállítás során a Hajtitapi szőnyegek, emiatt gondosan, külön kartondobozban fogjuk a termékeket kiszállíttatni a Magyar Posta Zrt-n keresztül.